Адміністрація аеропорту «Харків» вибачилася за затримку доставки пасажирів до терміналу

20:57, 06 квітня 2013
0 0

«Винні будуть покарані»

Харків. 6 квітня. УНІАН. Адміністрація Міжнародного аеропорту «Харків» вибачилася перед пасажирами столичного рейсу, які після прильоту змушені були деякий час чекати на пероні в автобусі відбуття до Києва літака віце-прем’єр-міністра України Костянтина Грищенка.

На офіційному сайті аеропорту розміщено відповідне повідомлення: «Шановні пасажири, які прибули до Харкова рейсом QU-516 5 квітня 2013 в 21.48, приносимо вам вибачення за затримку автобуса під час прямування по перону від повітряного судна до терміналу. З метою встановлення причин інциденту та попередження його повторення в даний час проводиться службове розслідування даної ситуації. Одержані результати будуть оприлюднені, а винні особи - покарані. Водночас, просимо вас врахувати, що дії всіх служб нашого аеропорту, перш за все, спрямовані на дотримання встановлених міжнародних вимог та правил забезпечення безпеки польотів».

Нейм

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter